הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בני זוג תיעדו עצמם מקיימים יחסי מין בגלגל ענק
אריק ולורי הרמון עלולים למצוא את עצמם מאחורי סורג ובריח במשך שלוש שנים, לאחר שבפעם השנייה בתוך חודשיים הם נעצרו בשל קיום יחסין מין בציבור. מעבר לכך שהעלו את התיעוד לרשת, מסתבר שהם נסעו בקרונית שקופה, וכלל הנוכחים הבחינו במעשה

רשויות החוק בדרום קרוליינה עצרו בני זוג מהמדינה לאחר שהשניים קיימו יחסי מין בגלגל ענק, ואף תיעדו את המעשה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בני הזוג אריק ולורי הרמון, לצד גלגל הענק המדובר

 

בהודעת המשטרה במירטל ביץ' הוסבר כי שבני הזוג אריק ולורי הרמון קיימו יחסי מין בעוד נוסעים ב-Skywheel, גלגל ענק הנמצא בחוף הים בעיר הנופש.

מכתב האישום עולה כי בני הזוג הגיעו למקום ב-12 בינואר, והעובדה שהקרונית הייתה שקופה לחלוטין כלל לא הפריעה להם לקיים יחסי מין. אם לא די בכך, לרשויות החוק נודע כי בני הזוג צילמו את עצמם במהלך המעשה, שכן התיעוד הועלה למספר אתרים פורנוגרפיים.

בעקבות המקרה, רשויות החוק מאשימות את בני הזוג בביצוע מעשים מגונים בציבור. שניהם נעצרו ביום שבת האחרון, ולמחרת היום הם השתחררו לביתם. אם יורשעו, כל אחד מהם עלול להישלח לעד שלוש שנות מאסר.

בתקשורת המקומית במירטל ביץ' דווח כי זו אינה הפעם הראשונה שבני הזוג מסתבכים עם החוק בשל קיום יחסי מין בפומבי, שכן רק בחודש דצמבר בני הזוג הואשמו שקיימו יחסי מין בבריכה בבית דירות. בדומה לתקרית בשבוע שעבר, גם אז בני הזוג תיעדו את עצמם והעלו את הסרטונים לאתרים פורנוגרפיים.

באותה תקרית, הרשויות גם טוענות  שלורי הטילה את מימיה על שתי מכונות משקאות קרים, ובמקרה אחד היא עשתה זאת בתוך מעלית. מכתב האישום עולה כי כל המעשים תועדו והועלו לרשת.

יש לציין כי אין מדובר בתופעה חדשה שכן בעשור הקודם אירעו מספר מקרים דומים. האחרון שבהם התרחש לפני כשנתיים כאשר בני זוג מאוהיו נעצרו גם הם לאחר שקיימו יחסי מין בגלגל ענק מול הורים וילדים המומים.

השניים, מייקל מאת'יסון בן ה-30 ולאורן ויילדר בת ה-31 נעצרו בשעות הערב במהלך חודש מרץ בשנת 2019 ב-SkyStar, גלגל ענק שהוצב מחוץ לאצטדיון הבייסבול במרכז העיר סינסינטי. עשרות אלפי אנשים פקדו באותם ימים את האזור מכיוון שקבוצת הבייסבול המקומית, הרדס (Reds), פתחה אז את העונה במשחק ביתי.

על פי מסמכים שהוגשו בבית המשפט, השניים היו תחת השפעת אלכוהול כאשר החלו לקיים יחסי מין בשיא גובה של הגלגל, כ-150 רגל מעל לקרקע. "הם קיימו יחסי מין מלאים במרחק קצר מהורים וילדים", נכתב בדוח המעצר.

ויילדר הואשמה בסעיף בודד של "מטרד ציבורי", והיא שוחררה בשעה 11:30 בלילה. בן הזוג, מייקל, הואשם ב"מטרד ציבורי תחת השפעת אלכוהול" ושוחרר בצהרי יום שישי.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE