הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חטא היוהרה: ראפר מהוליווד הילס עמד לבצע את הפשע המושלם ועקץ מעל מיליון דולר מדמי אבטלה, טעות אחת עלתה לו ביוקר
הפרשה התגלתה די במקרה, לאחר שהראפר נעצר בלאס וגאס בחודש שעבר, וברשותו נמצאו מספר כרטיסי דביט עם שמות נוספים. החקירה הועברה לרשויות הפדרליות, שהצליחו למצוא שהוא קיבל לפחות 92 כרטיסים שונים בסכום כולל של 1.2 מיליון דולר, מתוכו משך כ-700 אלף

ראפר המתגורר בשכונת הוליווד הילס שבלוס אנג'לס מואשם בהונאת ענק, במסגרתה גנב יותר מ-1.2 מיליון דולר מלשכת האבטלה המקומית. כך על פי משרד התביעה הפדרלית בעיר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מתוך הסרטון שפורסם ביוטיוב

 

בהודעת משרד המשפטים הוסבר שהחשוד בפרשה - ראפר בשם ניוק ביזל (שמו האמיתי הוא פונטרל אנטוניו ביינס) - "התרברב על כך שהתעשר בזכות הונאת דמי האבטלה, בסרטון שהפיץ ברשת יוטיוב".

לפי החשד, ביינס הצליח להשיג לפחות 92 כרטיסי דביט שנשלחו מהמחלקה לפיתוח תעסוקתי בקליפורניה (Employment Development Department, או EDD) - הגוף שאמון על הפצת דמי האבטלה בקליפורניה. עוד עולה מכתב האישום שהראפר סיפק עשרות כתובות שונות ברחבי העיר, לרבות באזור קוריאה-טאון ואף בבוורלי הילס, שאליהן הכרטיסים נשלחו.

 

 

מתוך 1.2 מיליון הדולר שנטענו בכרטיסים השונים במהלך החודשים, הראפר משך יותר מ-700 אלף דולר במזומן, הן בקליפורניה והן בלאס וגאס - שם נעצר בסוף חודש ספטמבר. "ביינס ניצל את תוכנית ה-PUA, שנועדה לטובת עצמאים שאינם זכאים לקבלת דמי אבטלה בימי שגרה", אמרו במשרד המשפטים.

 

הראפר "ניוז ביזל", מתוך הסרטון שפרסם ביוטיוב

 

הראפר אף שיתף בדף היוטיוב שלו סרטון בשם "EDD", ובו הוא מחזיק עשרות מעטפות של לשכת האבטלה ואף מפזר שטרות של 100 דולר על לפטופ שפתוח לאתר האינטרנט של ה-EDD. בסרטון - שעדיין זמין צפייה גם היום - הוא שר על כך ש"התעשר בזכות ה-EDD".

כאמור, ביינס נעצר בסוף חודש ספטמבר ע"י משטרת לאס וגאס, וברשותו נמצאו 7 כרטיסי דביט עם שמות שונים. מעצרו הוביל לפתיחת התיק, שכאמור עד כה חשפה כי למעלה מ-92 כרטיסי דביט נשלחו לראפר.

בין היתר, ביינס מואשם בגניבת זהות, הונאה מרחוק והעברת סחורה גנובה בין מדינות (זכר לכך שלקח את כרטיסי הדביט עמו ללאס וגאס), ועל כן הוא עלול להישלח לעד 22 שנות מאסר אם יורשע.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE