הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ניו ג'רזי: השתעל במכוון על עובדת בסופרמרקט, ונעצר בחשד להטרדה
מגפת הקורונה לא הפריעה לג'ורג' פלקונה לטעון בפני העובדת שהוא נשא של הנגיף, וזאת בתגובה לבקשתו להתרחק במעט ממנות האוכל שאותן כיסתה. הוא אף זרק לעבר שני עובדים נוספים שהם "ברי מזל שבכלל יש להם עבודה"

תושב ניו ג'רזי נעצר במהלך סוף השבוע וצפוי לעמוד לדין בגין הטרדה וביצוע איומי טרור, וזאת לאחר שהשתעל במכוון על עובדת בסופרמרקט תוך כדי שטען כי הוא נשא נגיף הקורונה. כך על פי התובע הכללי של מדינת הגן, גורביר גרוואל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


החשוד, ג'ורג' פלקונה, לצד אחד מסניפי רשת ווגמנ'ס (צילום: משרד התובע הכללי של ניו ג'רזי / ווגמנ'ס)

 

לפי הודעתו של גרוואל, האירוע המשונה התרחש בערב יום ראשון האחרון בסניף של רשת ווגמנ'ס בעיירה מנלפן (Manalapan), הממוקמת כ-30 מייל (כ-50 ק"מ) דרומית לעיר ניו יורק.

אחת מעובדות הסניף הייתה עסוקה בכיסוי של המנות שהוכנו מראש כאשר היא הבחינה בחשוד, ג'ורג' פלקונה בן ה-50, תושב העיירה הסמוכה פריהולד. העובדת ביקשה מפלקונה לקחת כמה צעדים לאחור, וזאת מכיוון שלטעמה הוא עמד קרוב מדי למזון.

בשלב זה, פלקונה נשען לעבר העובדת, השתעל עליה ואמר לה שהוא נגוע בקורונה, כך על פי התובע הכללי גרוואל, שהוסיף כי פלקונה אמר לשני עובדים נוספים שהם "בני מזל" שבכלל יש להם מקום עבודה.

מאבטח החנות ניגש לפלקונה בעקבות התקרית, אך הוא סירב למסור את שמו או לספק תעודה מזהה. רק כעבור כ-40 דקות של ויכוחים, הוא הציג רישיון נהיגה והמאבטח הסכים שיעזוב את החנות. בהמשך הערב, המשטרה הוזעקה למקום והחלה לחקור את האירוע, וזמן קצר לאחר מכן פלקונה נעצר בביתו.

"אנחנו נמצאים בתקופה מאוד קשה", אמר גרוואל, "וכל אחד מאיתנו צריך להתחשב בזולת, ולא להטריד ולהפיץ פחד כפי שקרה בתיק הזה".

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE