הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
על אף הביקוש הגבוה: לוס אנג'לס סוגרת את חנויות הנשק
ככל הנראה, תורי הענק מסביב לחנויות ברחבי המחוז גרמו למשטרה לשים לב לתופעה, ועל כן השריף הורה לכלל החנויות המוכרות כלי נשק ותחמושת לסגור את שעריהן באופן מיידי. "מי שלא יפעל לפי החוק עלול למצוא את עצמו ללא רישיון עסק"

שריף מחוז לוס אנג'לס, אלכס ויאנואבה, הורה מוקדם יותר היום (שלישי) לכלל החנויות לכלי נשק ותחמושת להיסגר באופן מיידי, וזאת בטענה שמדובר בבתי עסק שאינם חיוניים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


חנות לכלי נשק בדרום קליפורניה במהלך סוף השבוע הקודם (צילום: AP)

 

כזכור, בשבוע שעבר דיווחנו בנוגע לעלייה הגדולה שנרשמה בנתוני המכירות, הן שלי כלי נשק והן שלי תחמושת, גם במדינות הנחשבות לליברליות יותר כגון ניו יורק וקליפורניה. 

ככל הנראה, הביקוש האדיר שנוצר לכלי נשק הוביל לתורי ענק מחוץ לחנויות, דבר שגרם למשרד השריף לשים לב. כעת, שריף המחוז הסביר כי חנויות לנשק, בדומה למועדון חושפנות או מועדון ריקודים, אינן נחשבות לחיוניות.

השריף אף הסביר כי חנויות לכלי נשק בתחום המחוז שלא יסגרו באופן מיידי עלולות לאבד את רישיון העסק שלהן. עם זאת, הוא הסתייג מעט והסביר כי אין בכוונתו לעצור בעלי חנויות: "אנחנו מנסים לגרום להם לסגור את החנויות. אם הם לא יעשו זאת, הם יקבלו דו"ח שעלול להוביל לאיבוד רישיון העסק. אנחנו לא נגרור אנשים למעצר", הסביר ויאנואבה.

 

עשרות עומדים בתור להיכנס לחנות של כלי נשק במחוז לוס אנג'לס, מוקדם יותר השבוע (צילום: AP)

 

ראוי לציין כי מספר מחוזות בצפון המדינה כבר פעלו באופן דומה והגדירו את חנויות הנשק כעסק שאינו חיוני.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE