הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יונייטד איירליינס בהכרזה דרמטית: עוצרים את 95% מהטיסות הבינלאומיות, לרבות לישראל
אחרי כבר ביטלה את הטיסות מסן פרנסיסקו ו-וושינגטון די. סי. לישראל, כעת החברה מבטלת את מרבית הטיסות הבינלאומיות, ביניהן גם שתי הטיסות מניוארק לנתב"ג. המשמעות: רק טיסות אל על מחברות בין ארה"ב לישראל

בפעם הראשונה מזה יותר מארבעה עשורים, חברת התעופה יונייטד איירליינס תתמקד בעיקר בטיסות פנים בתוך ארצות הברית, וזאת על רקע החלטת החברה להפסיק כ-95% מכלל טיסותיה הבינלאומיות, לרבות כל הטיסות לישראל וכל היעדים באירופה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

 

בהודעה שפרסמה אמש הסבירה יונייטד כי היא תפסיק את כל הטיסות לאפריקה, אסיה, אירופה ודרום אמריקה החלה מעוד שבוע בדיוק, יום שבת ה-28 במרץ. הטיסות הבינלאומיות היחידות שהחברה תמשיך להפעיל יהיו מספר טיסות קצרות ליעדים במקסיקו, כמו גם קו טיסות שמחבר בין הוואי לבין טריטוריות אמריקאיות באוקיינוס השקט, לדוגמה גואם.

כזכור, רק ביום רביעי האחרון דיווחנו על כוונת יונייטד להפסיק באופן זמני את הפעלתם של מספר קווים לישראל, לרבות הטיסות הישירות מסן פרנסיסקו ו-וושינגטון די. סי. בהודעת יונייטד המקורית הוסבר כי החלטה זו התקבלה בשל מגבלות משרד הבריאות בישראל (המחייב את הנכנסים לישראל לשהות בבידוד במשך 14 יום). בהודעה זו אף צוין כי יונייטד תמשיך לבצע את הטיסות בקו מניוארק, אולם כעת, עם ההנחיה החדשה, יונייטד תפסיק לטוס לישראל עד להודעה חדשה.

ההחלטה לבטל את מרבית הטיסות אינה ייחודית רק ליונייטד. אמריקן איירליינס הפסיקה לטוס לכמעט כל היעדים הבינלאומיים מלבד מספר ערים במקסיקו ובקריביים, כמו גם טיסות ללונדון (מדאלאס ומיאמי) וטוקיו (מדאלאס). 

דלתא איירליינס הודיעה כבר לפני יותר מעשרה ימים על ביטול כלל הטיסות לישראל, אולם בהודעה זו נאמר כי הטיסות יחודשו ביום שלישי הקרוב, ה-24 במרץ. ככל הנראה, ביממה הקרובה תתפרסם הודעה שבה דלתא תודיע על הארכת הביטול.

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE