הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שעות לאחר שנידון ל-23 שנות מאסר: הארווי ויינשטין הובהל לבית החולים
המפיק ההוליוודי חש ברע והתלונן על כאבים בחזה, ופונה מבית הכלא ברייקרז לבית החולים במזרח מנהטן, שם יעבור בדיקות. הוא אף צפוי להישאר בהשגחה במהלך הלילה

שעות ספורות לאחר שנידון ל-23 שנים מאחורי סורג ובריח, המפיק ההוליוודי המושמץ הארווי ויינשטין הובהל לבית החולים בלוויו במנהטן לאחר שהתלונן על כאבים עזים בחזה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ויינשטין (צילום: Getty Images)

 

דוברו של המפיק, ג'ודה אנגלמאייר, סיפר כי וינשטיין כבר הספיק לחזור לתא שלו בבית הכלא באי רייקרז כאשר החל להרגיש את הכאבים בחזה, ועל כן הוא פונה לבית החולים. לפי ההערכות, הוא יעבור מספר בדיקות ויישאר בהשגחה במהלך הלילה.

מוקדם יותר היום, ויינשטין נידון ל-23 שנים בבית הכלא לאחר שהורשע באונס ובתקיפה מינית. כבר בשבוע שעבר, לאחר ההרשעה, הוא חש ברע ופונה לבית החולים - שם שהה מספר ימים לפני שהועבר לרייקרז.

מעבר לעונש המאסר, אם ויינשטיין בן ה-67 יזכה לחיות עד מועד שחרורו, השופט הורה לו להירשם כעבריין מין. באופן נדיר, המפיק ההוליוודי דיבר במהלך השימוע. לשופט ג'יימס בורק הוא אמר שהוא "מודאג מאוד מהמצב של המדינה". עוד אמר כי "עבדתי קשה מדי, וכתוצאה הפעלתי על עצמי לחץ מיותר. אני מרגיש חרטה ואני מקווה שאוכל להשתפר כבן אדם במהלך המאסר", הוא אמר.

סיי ואנס, התובע המחוזי בניו יורק, התייחס לגזר הדין ואמר: "תודה לבית המשפט ששלח לכלא אדם שמנצל את מעמדו כדי לתקוף מינית, זה ישמש כמסר עבור תוקפים מיניים נוספים. תודות גם לקורבנות, שהתגברו על הפחדים כדי להעיד בשנתיים האחרונות", הוא אמר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE