הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לואיזיאנה: הרוג ונעדרים בעקבות קריסת 3 קומות באתר בנייה
הקריסה הקטלנית אירעה במלון "הארד רוק" שהולך ונבנה בלב העיר ניו אורלינס. 18 פצועים פונו לבית החולים, נעשים מאמצים גדולים לאתר 2 נעדרים; מפקד מכבי האש: "החשש הכי גדול שלנו ברגע זה הוא קריסת המנוף"

לפחות בן אדם אחד נהרג ועשרות נפצעו בעקבות קריסה חלקית של אתר בנייה בניו אורלינס, כך על פי כוחות ההצלה בעיר שמחפשים אחר לפחות 2 נעדרים בין ההריסות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


קריסת אתר הבנייה בניו אורלינס, מוקדם יותר היום (צילום: AP)

 

הקריסה הפתאומית אירעה במרכז העיר ניו אורלינס במקום שבו אמור לקום מלון חדש - "הארד רוק הוטל". לפי הדיווחים, שלוש הקומות העליונות של המבנה קרסו בשעות הבוקר בזמן שעשרות עובדים נכחו במקום.

 

צפו ברגעי האימה באתר הבנייה בניו אורלינס (לחצו למסך מלא)

 

"אנחנו מתפללים למען הנעדרים. בשלב זה אנחנו לא יכולים להגדיר אותם כלכודים כי אנחנו לא יודעים לומר זאת בוודאות", אמר ג'ון בל אדוורדס, מושל לואיזיאנה. לפחות 18 פצועים פונו לבית חולים סמוך, ולא נשקפת סכנה לחייהם.

 

כבאים עושים את דרכם למעלה אל שלוש הקומות שקרסו במבנה (צילום: AP)

 

הקריסה אירעה במלון "הארד רוק" שהולך ונבנה בניו אורלינס (צילום: AP)

 

מפקד מכבי האש בניו אורלינס, טים מקונל, מסר שאף הולך רגל או נהג לא נפגע, אך 2 עובדים שהיו באתר הבנייה טרם אותרו. בנוסף, הוא אישר כי בן אדם אחד נהרג באירוע: "המבנה עצמו לא יציב ותיתכן קריסה נוספת, דבר שכמובן מקשה על פעילות האיתור והחילוץ", הוא אמר. עוד הסביר מקונל כי כבישים רבים במרכז העיר נסגרו: "החשש הכי גדול שלנו ברגע זה הוא קריסת המנוף ששוקל כמה טון", הוא הסביר.

כאמור, לא ברור מה הוביל לקריסה, שתועדה ע"י עוברי אורח. מהנדסים מטעם העירייה נשלחו למקום ופתחו בחקירה.

 

"החשש הכי גדול שלנו ברגע זה הוא קריסת המנוף ששוקל כמה טון" (צילום: AP)

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE