הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פורט לודרדייל: 220 אלף בתים מנותקים ממים בעקבות פיצוץ בצינור
עובד של חברת החשמל ביצע עבודות תחזוקה אתמול ופגע בצינור מים ראשי. כמעט כל תושבי העיר לא מקבלים מים לבתיהם, כמו גם מספר ערים שכנות. ראש העיר: "מקווים לטפל בזה עוד הערב, אבל צריך להתכונן ללילה ללא מים"

תושבי העיר פורט לודרדייל עלולים להמשיך ולהיות מנותקים ממים עד מחר בבוקר בשל צינור מים ראשי שהתפוצץ, כך על פי הודעה שנמסרה מהעירייה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


האזור בו צינור המים הראשי התפוצץ (צילום: סי. אן. אן.)

 

הפגיעה בתשתיות המים מורגשת גם בערים שסובבות את פורט לודרדייל, לרבות לודרדייל-ביי-דה-סי, אוקלנד פארק, וילטון מאנורס וחלקים של דייבי וטמארק, כך על פי דף הטוויטר של העירייה.

ראש העיר דין טרנטאליס כינס מוקדם יותר היום מסיבת עיתונאים ובה הסביר כי צינור מים בקוטר 42 אינץ' (כ-106 ס"מ) ניזוק ביום רביעי לאחר שקבלן-משנה שהועסק ע"י העירייה ביצע עבודות תיקון של קווי חשמל בסמוך לשדה התעופה האזרחי Fort Lauderdale Executive Airport.

"צוותים של העירייה פועלים במרץ על מנת לתקן את התקלה ולהשיב את שירות המים לתושבים. אם הכל יתנהל כשורה, יתכן וזרם המים יחודש כבר הערב", אמר טרנטאליס.

 

האזורים בפורט לודרדייל שהושפעו מהתקלה (צילום: עיריית פורט לודרדייל)

 

עוד הסביר ראש העיר כי מדובר בצינור שמעביר מים מהבארות ואל המתקן העירוני לטיהור מים. סגנו של טרנטאליס, רוב הרננדז, הסביר שהעירייה עושה שימוש במתקן נוסף לטיהור מים, אך מתקן זה קטן באופן משמעותי ומגביל את כמות המים הנקיים הקיימים בעיר.

הרננדז העריך כי כ-220 אלף בתים הושפעו מהתקלה הגדולה. הרשויות עומלות על תיקון הבעיה וכבר ציינו שלוש דרכים אפשריות לטפל בה, אך בו בזמן העירייה מנסה להכין את התושבים לאפשרות שיעבירו את הלילה ללא מים.

כדי להתכונן לכך, העירייה הקימה שלושה מרכזי חירום: ב-Beach Community Center (שד' 33), Mills Pond Park (שד' 9) ו-Riverland Park (שד' 11). תושבים אשר זקוקים למים בבקבוקים יוכלו להגיע למקומות הללו.

 

עובדים על תיקון התקלה, הבוקר בפורט לודרדייל (צילום: איי. בי. סי. 10)

 

גם מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, התייחס לסוגייה ואמר שמשרדו הציע לעיר את כל העזרה שהיא תדרוש. 

צ'אז אדמס, דובר עיריית פורט לודרדייל, מסר כי לחלק מהתושבים עדיין יש קצת מים בצינורות מכיוון שהם כבר היו שם לפני שהזרם נותק. עם זאת, הוא הבהיר כי מומלץ להרתיח מים לפני שתייתם עד להודעה חדשה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE