הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שטפונות, רוחות חזקות ושלג בהרים: החורף מגיע לדרום קליפורניה
שתי סערות חורפיות יגיעו לאזור בימים הקרובים והרשויות נערכות לקראת סגירת כבישים בשל החשש להצפות. רוחות חזקות צפויות לנשוב באזור, דבר שמעורר חשש שנזק ייגרם לתשתית החשמל דווקא במהלך הימים הגשומים. בהרי סיירה נבדה צפוי לרדת כ-12 אינץ' של שלג

הסערה החורפית החזקה של העונה צפויה להגיע לדרום קליפורניה בשעות הקרובות, ועמה תגיע רוח חזקה במיוחד, כמויות גשם עצומות וחשש גדול מפני שטפונות ומפולות בוץ. באזור רכס סיירה נבדה צפוי לרדת לפחות 12 אינץ' של שלג.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מרכז העיר לוס אנג'לס על רקע הרים מושלגים במהלך חורף 2016 (צילום: ויקיקומונס)

 

אם לא די בסערה זו, שצפויה להימשך עד הלילה שבין שבת לראשון, אחריה תגיע סופה נוספת שצפויה להישאר בדרום קליפורניה עד יום שלישי בלילה. על פי שירות מזג האוויר הלאומי של ארה"ב (NWS), בשעות הערב של יום שישי יתחיל לרדת גשם ורוחות חזקות יינשבו. ביום שבת תרד כמות גדולה מאוד של גשם בכל אזור דרום קליפורניה ושלג יחל לרדת בהרים. ביום ראשון שלג וגשם ימשיכו לרדת, אך בעיקר בהרים ובצפון קליפורניה. לקראת הערב תרד כמות קטנה של גשם בדרום קליפורניה, ובימים שני ושלישי גשם ושלג ירד בכל המדינה. 

המשמעות המיידית בלוס אנג'לס היא שכביש מס' 1 (PCH) צפוי להיסגר בשל החשש ממפולת בוץ. יתרה מכך, כל האזורים שהושפעו משריפות ענק אשתקד נמצאים בסכנת שטפונות, והרשויות בעיר נערכות לקראת פינוי במידה שהדבר יהיה נחוץ. בנוגע לרוח החזקה, ישנו חשש גדול שהיא תגרום לנזק לתשתיות חשמל, דבר שעלול לנתק אלפי משפחות מזרם החשמל. גם לאירועים מסוג זה נערכות הרשויות השונות לאורך חופי המדינה. 

 

שטפונות הובילו לסגירת כביש מס' 1, השבוע בלוס אנג'לס (צילום: NWS)

 

כאמור, לפחות 12 אינץ' של שלג צפוי לרדת בהרי סיירה. במהלך הסערה הראשונה, שלג ירד בכל האזורים מתחת לגובה של 3,500 רגל מעל פני הים. על פי ההערכות של ה-NWS, במהלך הסופה השנייה השלג יירד בכל האזורים מתחת לגובה של 1,500 רגל מעל פני הים. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE