הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושב טנסי נעצר בחשד לאונס בתו המאומצת בת ה-14
הנערה נמצאה במצב טוב יחסית כ-700 מייל מביתה, שבועיים וחצי לאחר שככל הנראה ברחה מהבית. לא ברור מה היה הקשר בינה ובין בני הבית בו נמצאה. הרשויות טרם החליטו אם להשיבה למזרח טנסי. במהלך החיפושים אמר האב: "החיים שלנו פשוט הפסיקו מאז שהיא נעלמה"

תושב טנסי נעצר ומואשם באונס בתו המאומצת בת ה-14, לאחר היא נמצאה בתום שבועיים וחצי של חיפושים אחריה בבית בוויסקונסין, כ-700 מייל מביתה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"החיים שלנו פשוט הפסיקו מאז שהיא נעלמה". רנדל פרואיט (צילום: שריף מחוז מונרו)

רנדל לי פרואיט, 41, נעצר אמש (חמישי) ומוחזק ללא ערבות בבית המעצר של מחוז מונרו בטנסי. הוא מואשם כי אנס את בתו המאומצת סוואנה שדווחה כנעדרת לאחר שנראתה לאחרונה ב-13 בינואר במדיסונוויל, כ-45 מייל דרום-מערבית לנוקסוויל. אותו משני הטלפונים הסלולריים שהיו ברשותה מיקמו אותה למחרת באזור קורבין שבקנטאקי, כ-130 מייל מהמקום בו נצפתה לאחרונה.

עם הדיווח על ההיעלמות פתחה משטרת מחוז מונרו בחיפושים נרחבים, אליהם הצטרפו לאחר מספר ימים גם סוכני הבולשת הפדרלית (FBI) ורשות החקירות של טנסי. החיפושים התפרשו על פני כמה מדינות עד שהנערה אותרה אמש סמוך לשעה 9 בערב בבית מגורים בוויסקונסין. לא נמסר איך היא הגיעה למקום או מה היה הקשר בינה לבין בעלי הבית, אולם ניתנה לה גישה למזון ומים. הרשויות עדיין בודקות האם להשיבה למזרח טנסי.

 

מדיניות העמימות. שריף מחוז מונרו טומי ג'ונס (צילום: חדשות WVLT)

במסיבת עיתונאים שערך שריף מחוז מונרו טומי ג'ונס נמסר כי הנערה נמצאה בריאה והוסיף כי ההערכות הן שהיא ברחה מהבית. "אני אצטרך לשמור על עמימות בהצהרותיי כי החקירה עדיין נמשכת. בנקודה הזו, אנחנו עדיין חוקרים אפשרות שיתגלו אישומים נוספים ומעורבות של אנשים נוספים". פרואיט צפוי להופיע בבית המשפט להקראת כתב האישום נגדו ביום שלישי הקרוב.

זמן קצר לאחר ההיעלמות אמרו הורי הנערה, רנדל ורעייתו כריסטינה, כי הנערה לא הייתה רשומה ללימודים בבית הספר וחונכה בביתם. לטענתם, היא אהבה להיות חלק מסגנון החיים הכפרי בחווה שלהם בטנסי. האם כריסטינה אמרה שהאחים של סוואנה "שבורי לב. הם מתגעגעים אליה. הם לא מבינים, אף אחד מאיתנו לא מבין".

 

"אף אחד מאיתנו לא מבין". כריסטינה ורנדל פרואיט עם תמונותיה של סוואנה, זמן קצר לאחר היעלמותה (צילום:חדשות WVLT)

רנדל טען אז כי המשפחה עברה למקום רק לפני כחודש אולם הוא לא סבור שסוואנה ניסתה לשוב לביתם הקודם. הוא הוסיף כי "זה כמו שקורעים לך את הנשמה מהגוף. אתה לא יכול לחשוב. אתה לא יכול לאכול. אתה לא יכול לישון. החיים שלנו פשוט הפסיקו מאז שהיא נעלמה". אמש, כאמור, הוא נעצר בחשד כי אנס את הנערה. לא נמסר אם כריסטינה צפויה להיעצר גם כן או אם ידעה על המעשים.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE