הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קורי בוקר מצטרף למירוץ לנשיאות
הסנאטור הדמוקרט מניו ג'רזי הודיע כי גם הוא ינסה להיות נציג הדמוקרטים שיאתגר את טראמפ בבחירות 2020. בוקר מצטרף לרשימה ארוכה - והמגוונת ביותר אי פעם - של מתמודדים שינסו לזכות במועמדות הדמוקרטית לנשיאות

הסנאטור הדמוקרט מניו ג'רזי קורי בוקר הודיע הבוקר (שישי) באופן רשמי על הצטרפותו למירוץ לנשיאות ב-2020. בוקר, אפרו-אמריקאי שפרץ לתודעה כראש העירייה הכריזמטי של ניוארק, בחר ביום הראשון של חודש ההיסטוריה השחורה כדי להכריז על מועמדותו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הנשיא השחור השני? קורי בוקר (צילום: Getty)

בוידיאו ששחרר לתקשורת אומר בוקר: "ההיסטוריה של האומה שלנו מוגדרת על ידי עשייה קוקטיבית: של גורלות שזורים של עבדים ומתנגדי עבדות; של אלו שנולדו כאן ושל אלו שבחרו באמריקה כבית שלהם; שלו אלו שנטלו נשק כדי להגן על המדינה שלנו, ושל אלו ששילבו זרועות כדי לאתגר ולשנות אותה". בוידיאו נראה בוקר צועד בשכונת מגוריו בניוארק.

בוקר, 49, מצטרף לרשימה ארוכה של חברי סנאט דמוקרטיים שהודיעו על כוונתם לרוץ, ולרשימה ארוכה אף יותר של דמוקרטים שהתקשורת מעריכה כי ירוצו. כבר עתה מדובר יהיה בפריימריז הדמוקרטיים המגוונים ביותר בהיסטוריה, עם מספר חסר תקדים של נשים, גבר להט"ב אחד ומועמדים היספניים ושחורים. בוקר עצמו טבעוני ואינו נשוי – שתי תכונות נדירות בסנאט הנוכחי שעשויות לקרוץ לדור הדמוקרטי הצעיר.

 

סרטון השקת הקמפיין של בוקר

הקמפיין של בוקר מושק שנה בדיוק לפני תחילת ההצבעה בפריימריז הדמוקרטיים, שיחלו באיווה בפברואר הבא. הוא מתכנן לבקר באיווה השבו ולהמשיך משם לדרום קרוליינה וניו המפשייר.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE