הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הנה הדיווח שרציתם לקבל: כל המה והמי שהיו במסיבת הכריסמס השנתית הנחשקת ביותר
כל המפורסמים חגגו כריסמס בדרך כזו או אחרת, אך אין כמו המסיבה השנתית שעורכת קריס ג'נר. הפעם המיקום השתנה והאירוע התקיים בביתם של קים קרדשיאן וקניה ווסט

בשנים האחרונות הפכה מסיבת הכריסמס השנתית של קריס ג'נר (63) לאחד האירועים הנסקרים במדורי הרכילות. כמדי שנה, גם הפעם ג'נר אכזבה עם האירוע המרשים, שבדרך כלל מהווה חלון הזדמנויות לשלל דרמות משפחתיות ומצבי "לחם וחמאה" עבור בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים




ג'נר אירחה את החגיגה בביתם של קים קרדשיאן וקניה ווסט, ודאגה לכל הפרטים, כולל שלג מלאכותי, הר מושלג ומאסיבי ואיגלו. קים (38) כינתה את הפסטיבל הזה, ארץ החורף המופלא של וואו-וויל.

קורטני קרדשיאן (39) חזרה ממקסיקו, מחופשה משותפת עם אבי ילדיה, סקוט דיסיק, והחברה שלו, סופיה ריצ'י, על מנת להשתתף בחגיגות. קלואי קרדשיאן (34) וקיילי ג'נר (21) הגיעו למסיבה עם התינוקות שלהן, טרו תומפסטון וסטורמי וובסטר.

למרות שהיא פסחה על השתתפות בכרטיס חג המולד המפורסם של המשפחה, קנדל ג'נר, לא יכלה להרשות לעצמה להחמיץ את המסיבה הכי טובה בעיר.

בתכנית האמנותית של הערב כיכב החבר הקרוב של המשפחה, ג'ון לג'נד, שהופיע בקונצרט פרטי לאורחים, בהם היו גם ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז ופריס הילטון. סיה, דייב שאפל, קימורה לי סימונס וטיילר The Creator, היו גם הם בין הנוכחים באירוע הנוצץ.

באשר לשינוי במיקום המסיבה, מביתה של קריס לביתם של קים וקניה, אמרה קים לאחרונה, "השתלטנו לאמא שלי על זה. היא עדיין מארחת את האירוע, אך הוא מתקיים בבית שלנו".


50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE