הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אלמוני צעק "הייל היטלר, הייל טראמפ" במהלך המחזמר "כנר על הגג"
מאות בני אדם הגיעו לצפות במחזמר המפורסם בבולטימור. במהלך ההפסקה החל אחד הנוכחים לקלל ולצעוק אמירות אנטישמיות. גם כאשר הוצא מהאולם בכוח, המשיך בקללות ואף הצדיע במועל יד

אירוע נוסף נרשם בגל האירועים האנטישמים שפוקד את ארצות הברית כולה בשנתיים האחרונות, וזאת לאחר שאמש (רביעי) קם גבר ממושבו במהלך ההפסקה של המחזמר "כנר על הגג" בבולטימור, והחל לצעוק קללות ונאצות כגון "הייל היטלר! הייל טראמפ!".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מחזמר "כנר על הגג" (צילום: Shutterstock)

 

אחד הנוכחים באולם המפואר במרילנד היה ריצ'רד שר, כתב ספורט שעובד בעיתון "בולטימור סאן". שר שיחזר את הנעשה בתיאטרון "בולטימור היפודרום", ואמר: "אם להיות כן, ציפיתי לשמוע ירייה של רובה. כשהוא התחיל לצעוק, ישר חשבתי לעצמי, 'הנה זה מתחיל'", הוא אמר. מאבטחי המקום הגיעו במהרה והוציאו את האיש מן האולם, וההצגה המשיכה כסדרה. עם זאת, שר סיפר כי רוב הקהל כבר לא היה מרוכז במחזמר וחלקם אף נטשו את המקום בעקבות האירוע האנטישמי.

סמיט ורמה, אדם נוסף שנכח באולם בעת האירוע, סיפר כי הבחין בגבר מצדיע במועל יד לאחר שהמאבטחים הוציאו אותו מהמקום. "רוב האנשים היו מזועזעים מהאירוע, היו כאלה שהתחילו לבכות", הוא סיפר. המאבטחים אף הזעיקו את המשטרה, אך הגבר המתפרע לא נעצר וקיבל רק קנס כספי. 

 

אולם "בולטימור היפודרום", בו התרחש האירוע האנטישמי (צילום: Getty Images)

הבוקר פרסמה הנהלת האולם הודעה כתגובה לאירוע: "אנו רואים באירוע זה בחומרה, וביטחון באי האולם נמצא בראש מעיינינו. באולם ישנו צוות אבטחה מקצועי שתמיד עובדים בזמן שבמקום מתקיים אירוע, בין אם מדובר בבדיקת תיקים והפעלת גלאי מתכות או מעקב וצפייה ממצלמות האבטחה. ברצוננו להתנצל בפני כל באי האולם אמש שהושפעו מאירוע מכוער זה. למתחם הבידורי שלנו יש מסורת גאה של חוויות משותפות בין כל סוגי האנשים בעיר. אנחנו נמשיך לקרב בין אנשים ולא להרחיק אותם אחד מהשני", כלשון ההודעה.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE