הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מתמודד למועמדות הרפובליקאית לסנאט בקליפורניה סולק מהוועידה לאחר ששיבח את היטלר
פטריק ליטל, שסיסמת הקמפיין שלו היא "לשחרר את ארה"ב מהאוליגרכיה היהודית", מחה על סילוקו מן הוועידה על ידי דריכה ויריקה על דגל ישראל, וקרא למשתתפי הוועידה "בובות של ציונים". דובר המפלגה הרפובליקאית בקליפורניה: הוא מעולם לא היה מעורב אצלנו. אנחנו מוקיעים אנטישמיות

מתמודד למועמדות הרפובליקאית לסנאט מטעם קליפורניה, הנוהג לשבח את אדולף היטלר וטוען כי יש להגביל את השתתפות היהודים בממשל בארה"ב, נזרק מוועידת המפלגה הרפובליקאית של קליפורניה בשבת. פטריק ליטל מקווה להפוך למועמד הרפובליקאי שיתמודד מול הסנאטורית הדמוקרטית הוותיקה דיאן פיינסטין, שתתמודד על כהונה חמישית בבית המחוקקים העליון של ארה"ב בנובמבר הקרוב. בסקרים האחרונים מובילה פיינסטין בהפרש ניכר על כל מתמודד מוצהר אחר עם 39%, אולם ליטל מדורג שני עם 18% תמיכה.


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ליטל מבזה את דגל ישראל (צילום: KPIX-TV)



דובר המפלגה הרפובליקאית של קליפורניה, מאט פלמינג, אמר לחדשות CBS כי ליטל "מעולם לא היה מעורב בפוליטיקה של המפלגה הרפובליקאית" והוסיף כי מפלגתו "מגנה אנטישמיות וכל סוג אחר של דעה קדומה על בסיס דת". בסרטון וידאו שהעלה לאינטרנט, זועם ליטל על הוצאתו מן הוועידה בעודו עומד על דגל ישראל ויורק עליו. בסרטון קרא האיש למשתתפי הוועידה הרפובליקאית "בובות של ציונים".

ליטל בן ה-33 הוא מהנדס מידע ולוחם מארינס משוחרר ששירת באפגניסטן. הוא מכנה את עצמו "פעיל לבן" שמטרתו "לרסק את הגזענות נגד לבנים במוסדות ארה"ב". הוא מכנה את אדולף היטלר "אחד המנהיגים הגדולים בהיסטוריה" וסיסמת הקמפיין שלו היא "לשחרר את ארה"ב מן האוליגרכיה היהודית".

בחודש שעבר הפגין ליטל מחוץ למשרדי חברת טוויטר בסן פרנסיסקו לאחר שהחברה השעתה את חשבונו בשל התבטאויות גזעניות. הוא החזיק שלט שבו נכתב "אסור להיות לבן @טוויטר". שני מפגיני-נגד עמדו משני צדיו, כשאחד מחזיק שלט עם חץ המופנה לעברו של ליטל והכיתוב: "שיזדיין הגזען הלבן הזה". ליטל אמר בראיון לתחת KPIX-5 כי טוויטר "מנוהלת" על ידי הליגה נגד השמצה (ADL) וכי הוא רוצה לקיים עימות בשאלה אם השואה אכן קרתה. "הו, השואה קרתה, פטריק ליטל", ענה לו הכתב. הפריימריז במפלגה הרפובליקאית ייערכו בחמישה ביוני.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE