הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פוליטיקאי בוושינגטון בהתבטאות אנטישמית: "משפחת רוטשילד אחראית לאסונות מזג אוויר"
בסרטון שהעלה ראש מחוז 8 בוושינגטון הוא התייחס לשליטה באקלים וציין כי מדובר בפרקטיקה של משפחת הבנקאים הידועה. הסרטון הוסר מהרשת החברתית והפוליטיקאי התנצל על הדברים

פוליטיקאי מהבירה האשים את משפחת הבנקאים היהודית הידועה רוטשילד במופע השלג המאוחר לעונה וטען כי הם שולטים במזג האוויר ומנצחים על אסונות טבע. 


הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"מודל המבוסס על שליטתם של הרוטשילדים באקלים". טראיון ווייט

חבר המועצה טראיון ווייט סיניור התנצל על ההערות שלו שהופיעו בסרטון וידאו בדף הפייסבוק הרשמי שלו שהועלה בסוף השבוע האחרון בעת ששלג ירד בבירה. הסרטון מאז הוסר מהדף. 

"הרגע החל השלג לרדת משום מקום. כדאי שתשימו לב לשליטה במזג האוויר, למניפולציה הזאת של האקלים", נשמע ווייט אומר בסרטון, "והעיר וושינגטון ממשיכה לדבר על כמה שהיא עיר שמתאוששת במהירות", המשיך, "זהו מודל המבוסס על שליטתם של הרוטשילדים באקלים כדי לייצר אסונות טבע שעליהם הם יוכלו לשלם וכך לשלוט בערים, אנשים. הזהרו!". 

משפחת רוטשילד היא שושלת עסקית אמידה שראשיתה במאיר אמשל רוטשילד, בנקאי יהודי בן המאה ה-18 שהתגורר בפרנקפורט, גרמניה. ברבות השנים, היו הרוטשילדים מושא לתיאוריות קשר אנטישמיות פרועות שהאשימו אותם ויהודים אחרים בשליטה חשאית באירועים שונים בעולם כדי לתעל אותם לטובתם. 

"אנטישמיות מסוג זה איננה מקובלת בקרב כל אוחז משרה ציבורית. דבר זה פוגע בכל מה שאמריקה מושתתת עליו ומוסיף על האווירה הדכאנית ששוררת באמריקה בימים אלה", אמר הרב דניאל זמל מקהילת מקדש מיכה שבצפון-מערב וושינגטון. 

ביום ראשון בלילה צייץ ווייט הודעת התנצלות בחשבון הטוויטר שלו: "הקהילה היהודית היא בת בריתי במסעי לסייע לאנשים. לא היתה לי כוונה להיות אנטישמי, ואני מבין כי לא הייתי צריך לומר את הדברים לאחר שלמדתי זאת מעמיתיי", כותב הציוץ. 

ווייט – נציג המפלגה הדמוקרטית אשר זכה במושב מחוז 8 בנובמבר 2016 – ציין עוד כי פנה ל"חבריו" בארגון "יהודים מאוחדים למען הצדק". "הם מסייעים לי להבין את ההיסטוריה של היחס ליהודים ואני מחויב למציאת דרכים להמשך הברית שלי אתם ועם אחרים", כתב ווייט. 

הארגון אישר כי שוחח עם ווייט, וכתב כי הארגון "מצפה לעבוד עמו לעבר הבנה עמוקה יותר של האנטישמיות ולמען שחרורנו המשותף". 

המחוקקת העמיתה היהודיה בריאן נאדו ציינה כי היא מאמינה כי התנצלותו של ווייט כנה. "אני מאמינה כי הוא דובר אמת באומרו כי לא הבין מה רמזו דבריו", כתבה נאדו בחשבון הפייסבוק שלה. 

תקריות אנטישמיות זינקו ב-57% ברחבי ארה"ב במהלך השנה שעברה, דיווחה הליגה נגד השמצה. בוושינגטון DC הן זינקו ביותר מכפליים בין השנים 2015 ל-2017, דיווח הוושינגטון פוסט. 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE