הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לנה דל ריי עברה על חוקי הפסטיבל – וקואצ'לה עומד בפני קנס גבוה
הזמרת האמריקאית שסגרה את יום ההופעות, שימחה את הקהל כאשר נשארה על הבמה עוד 13 דקות. אלא שהזמן הזה עלול לעלות לפסטיבל כ-30,000 דולר

ההופעה של הזמרת האמריקאית לנה דל ריי בקואצ'לה עשוי לעלות לפסטיבל עשרות אלפי דולרים – בגלל שהיא עברה על החוקים.

קואצ'לה הוא אחד הפסטיבלים הגדולים והרווחים ביותר מבחינה מסחרית בעולם, ומופיעים בו השמות העכשוויים הגדולים ביותר כאשר עשרות אלפי אנשים מגיעים מדי שנה לצפות ולצלם.

כך שבאופן טבעי, לפסטיבל המוזיקה שבקליפורניה יש כללים נוקשים בנוגע להופעות – ולא לגבי אילו שירים הזמרים יכולים לבצע, אלא למשך כמה זמן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

על פי הפרסום באתר הרכילות TMZ, לנה דל ריי שסגרה את יום ההופעות, נשארה על הבמה קצת יותר ממגבלת הזמן שלה – מה ששימח כמובן את הצופים, אבל במקביל עלול לגרום לפסטיבל לשלם קנס גבוה מאוד.

נציג עיריית אינדיו אמר כי ההופעה של הזמרת נמשכה 13 דקות יותר מהזמן המותר, וכחלק מההסכם הפסטיבל מחויב לשלם קנס של 20,000 דולר עבור חמש הדקות הראשונות ועוד 1,000 דולר עבור כל דקה נוספת לאחר מכן.

מעריציה של הזמרת האמריקאית נדהמו מהחדשות והקטנוניות של העירייה, ושיבחו את לנה דל ריי על הופעה בלתי נשכחת – במהלכה ביצעה 19 שירים, כולל הופעת אורח מפתיעה של קמילה קאבלו ששרה את הסינגל החדש שלה, I LUV IT.

בין השורות הראשונות בקהל עמדו גם ג'סטין ביבר ואשתו היילי. הזמר שיתף בחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו הוא מלטף את ראשה של אשתו ונושק לה על מצחה. התיעוד המיס את המעריצים, כולל את קים קרדשיאן שהגיבה: "אני אוהבת אתכם".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE