הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קניה ווסט מודה שהוא חולם על שלישייה עם אשתו של ברק אובמה
לראפר יש היסטוריה בעייתית עם הנשיא לשעבר, מה שעורר סערה גדולה יותר כאשר אמר בראיון לפודקאסט את מי היה שמח לצרף למיטה עם אשתו ביאנקה סנסורי

הראפר קניה ווסט הצליח לעורר סערה פעם נוספת – כאשר חשף בראיון חדש שאם היה יכול, הוא היה מקיים יחסי מין עם הגברת הראשונה לשעבר, מישל אובמה.

ווסט בן ה-46, ששינה את שמו באופן רשמי ל-Ye, הוזמן לפודקאסט The Download שם נשאל על ידי מהראיין עם מי הוא היה רוצה לעשות שלישייה לצד אשתו ביאנקה סנסורי, האדריכלית האוסטרלית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אחרי כמה רגעים בהם הרהר והריץ שמות בראש, ווסט אמר: "מישל אובמה". ואם זה לא היה מספיק, אז הוא התחיל לצחוק והוסיף: "חייב לזי&ן את אשת הנשיא".

הראפר השנוי במחלוקת לא המשיך להסביר את הבחירה שלו, והמראיין ג'סטין לאבוי הגיב: "אני לא חושב שזו התשובה הלגיטימית, אבל זאת התשובה להיום".

 

 

לא ברור מדוע ווסט בחר דווקא בגברת הראשונה לשעבר בת ה-60 והאם הוא העלה את שמה כדי לזלזל בברק אובמה, זאת בהתחשב בהיסטוריה בין שני הגברים.

בשנת 2009, אחרי שווסט קטע את טיילור סוויפט על בימת טרס פרסי הווידאו של MTV, הנשיא דאז כינה את הראפר 'חמור', או jackass, זאת בהקלטת שיחה שהודלפה על ידי כתב רשת ABC.

שלוש שנים לאחר מכן, אובמה – כיום בן 62, השתמש באותה מילה כדי לתאר את ווסט בראיון שהעניק ל'אטלנטיק'. עם זאת, באותה תקופה הנשיא לשעבר גם שיבח את הראפר ואמר: "אני אוהב את קניה... הוא בחור משיקגו. חכם. הוא מאוד מוכשר".

 

 

 

67% לא
33% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE