הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"תגיד פרי פלסטיין": צפו בעימות בין אלק בולדווין למפגינה אנטי-ישראלית
בריונית פרו-פלסטינית צילמה את עצמה מציקה לשחקן בן ה-66, שבשלב כלשהו כבר לא הצליח להכיל והפיל את הפלאפון שלה. כעת היא טוענת שהוא תקף אותה

השחקן האמריקאי אלק בולדווין הגיע לבית קפה ומצא את עצמו מתמודד עם צעירה אנטי-ישראלית קיצונית שדרשה ממנו שוב ושוב לומר 'פרי פלסטיין' – עד שנמאס לו ממנה והוא חבט בפלאפון שלה.

סרטון שפורסם ביום שני ובמהירות הפך לוויראלי, צולם על ידי פרו-פלסטינית שנתקלה בשחקן בן ה-66 בבית קפה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

היא התחילה להטיח בו שאלות לגבי התקרית הטרגית כאשר במהלך צילומים לסצנה מתוך הסרט Rust, אלדווין ירה באקדח שהיה טעון ללא ידיעתו, והרג את הצלמת הלינה האצ'ינס.

"למה הרגת את האישה הזאת? הרגת את האישה הזאת ולא קיבלת עונש מאסר", אמרה הצעירה לאלדווין, שאמור לעמוד לדיון ביולי הקרוב בגין הריגה שלא מרצון.

באופן חד האינטרקציה הפכה פוליטית אנטי-ישראלית והיא דרשה ממנו להגיד "פרי פלסטיין".

 

 

"אלק, אתה יכול בבקשה לומר פעם אחת פרי פלסטיין?", אמרה שוב ושוב והתקרבה אליו, למרות שברור שבולדווין מנסה להימנע מכל אינטרקציה איתה.

"פשוט תגיד 'פרי פלסטיין' פעם אחת, פעם אחת... פאק ישראל, פאק ציונים", המשיכה בעוד שאלדווין מחכה שהיא תעזוב.

אחרי כ-50 שניות, לאלדווין נמאס מההתנהגות הביריונית של הגיבורה עם הטלפון הנייד, הוא החל לנוע לכיוונה ופשוט העיף את הפלאפון מהיד שלה.

חשבון טוויטר בשם Crackhead Barney & Friends שיתף את התיעוד לצד הכיתוב: "השטן הלבן אלק בולדווין תקף אותי בזמן שניסיתי לשתות קפה". שעות אחרי שהסרטון הפך ויראלי, בולדווין כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "יום אדמה שמח".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE