הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סילבסטר סטאלון מסתבך: "תביאו בנות צעירות יפות"
השחקן בן ה-77 מואשם בלעג וזלזול בצוות השחקנים הזוטר על סט צילומי הסדרה Tulsa King, מה שגרם ל"סביבה רעילה" ולהתפטרותה של אחת ממנהלות הליהוק

חברת ההפקה האמריקאית 'פרמאונט' פתחה בבדיקה של תלונות נגד השחקן סילבסטר סטאלון ונגד "סביבה רעילה" על סט הצילומים לסדרה Tulsa King.

על פי הדיווחים, במהלך הצילומים לעונה השנייה של הסדרה, סטאלון בן ה-77 והבמאי קרייג זיסק לעגו וזלזלו על המראה הפיזי של הניצבים ברקע, מה שהביא בסופו של דבר להתפטורתה של סוכנת הליהוק, רוז לוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סטאלון (צילום: רויטרס)

 

החקירה נפתחה לאחר שלחברת ההפקה נודע על פוסט שפורסם ברשת החברתית X, טוויטר לשעבר, על ידי אשת הפקה בתעשייה בשם ג'ולי בנסון.

"קיבלתי מידע מטריד מחברה מאטלנטה שעובדת כניצבת ב-Tulsa King. סוכנת הליהוק כל כך נגעלה שהיא התפטרה. החברה שלי מרגישה בחרדה לחזור עבוד", כתבה בנסון ותייגה את סטאלון. "מה יש לך לומר, אדוני? מעבר לאכזבה, אני עצבנית".

המפיקה הוסיפה צילום מסך של פוסט בפייסבוק, כאשר שם המשתמש טושטש, שם נטען שהשחקן בן ה-77 אמר על הסט: "מה לעזאזל קורה עם הניצבת המכוערת הזה?".

"הוא והבמאי המשיכו לקרוא לאנשים בשמות איומים וצחקו עליהם. ואז, סילבסטר אמר: 'תביא בנות צעירות יפות להיות סביבי'", נטען.

הפוסט האנונימי כלל גם צילום מסך מאימייל שנשלח על ידי לוק, בו כתבה בין היתר: "בסופו של יום התפטרתי כי זו הייתה סביבה רעילה שלא היה לי נוח להכניס את עצמי או את הניצבים אליה".

 

 

23% לא
77% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE