הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"עשירים ומפונקים": כריס פראט ובתו של ארנולד שוורצנגר הרסו נכס יוקרתי בלוס אנג'לס
הזוג רכש נכס היסטורי בשווי 12.5 מיליון דולר רק כדי להרוס אותו תוך כמה ימים ולבנות במקומו בית גדול יותר – מה שהכעיס אדריכלים רבים וגולשים ברשתות החברתיות

כריס פראט וזוגתו קת'רין שוורצנגר, הבת של ארנולד, מתמודדים עם ביקורות חריפות בגלל שהרסו בית היסטורי בלוס אנג'לס השווה 12.5 מיליון דולר.

בני הזוג רכשו בשנה שעברה את 'בית צימרמן' מאמצע המאה, שתוכנן על ידי האדריכל הנודע קרייג אלווד. אבל כמה ימים לאחר מכן הן כבר הרסו את הנכס כדי לבנות אחוזה חדשה לגמרי.

אדירכלים מומחים וחובבים הציפו את הרשתות החברתיות ותקפו את כוכב 'שומרי הגלקסיה' ואשתו הסופרת האמריקאית, כאמור בתו של ארנולד שוורצנגר, על כך שהרסו יצירת מופת אדריכלית שתוארה כ"דוגמה ראויה לעיצוב מודרניסטי מתקופה זו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"עצוב לראות אייקון מודרני שכזה נהרס ללא רגש על ידי מחפשי אחוזות", כתב המעצב דיוויד היל.

"אולי אני מוזר, אבל יהיה לי קשה לישון בשקט אם הייתי מוציא 12.5 מיליון דולר על הבית הזה, רק כדי להרוס אותו", אמרה כותבת הסדרות קייטי דילייני.

המתווך ג'ולי צ'אנג הסכים: "לא ייאמן, העיר לוס אנג'לס שלא מאפרת לאף אחד לעשות שום דבר – אפשרה להרוס את הבית המודרני הזה".

גולש אחד אמר: "אנשים עשירים ומפונקים הרסו את הבית של קרייג אלווד. אם הם רצו בית גדול יותר, הם היו צריכים לקנות נכס גדול יותר".

 

 

פראט ושוורצנגר, שהתחתנו בשנת 2019, עברו לגור באזור כדי להיות קרובים יותר לאמה, האישה הראשונה לשעבר של קליפורניה, מריה שריבר.

בעוד שהבית החדש שלהם עדיין בשלבי בנייה מוקדמים, רישומי בנייה שהודלפו הצביעו על כך שהמבנה החדש שצפוי להיות בן שתי קומות, תוכנן על ידי האדריכל קן אונגר מלוס אנג'לס, שמוכר באחוזות המודרניות שלו.

 

 

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE