הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הפתעה במסיבת יום ההולדת ה-50 לויקטוריה בקהאם: הספייס גירלז התאחדו
דיוויד בקהאם שיתף לעולם הצצה לחגיגות הנוצצת של אשתו, שם חמש חברת להקת הבנות מהמפורסמות בכל הזמנים רקדו ושרו את אחד מהלהיטים שלהן

כל חמש חברות הספייס גירלז התאחדו בסוף השבוע האחרון כדי לחגוג את יום ההולדת ה-50 של ויקטוריה בקהאם.

במהלך המסיבה הפרטית, שנערכה במועדון Oswald’s שבלונדון, חברות להקת הבנות מהצליחות בהיסטוריה – מלאני סי, אמה בנטון, ג'רי האליוול ומל בי הצטרפו לילדת יום ההולדת להופעה מאולתרת לשיר Stop משנת 1997.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בסרטון הסלפי שצילם לא אחר מאשר דיוויד בקהאם, חמש הבנות, שכבר ממש לא ילדות, עמדו מאחוריו, שרו ורקדו את התנועות מהקליפ האייקוני.

כוכב הכדורגל בדימוס בן ה-48 שיתף את התיעוד שריגש כל מעריץ או מעריצה, וכתב: I mean come on X, לצד תיוג כל חברות הספייס גירלז וכמה לבבות.

ויקטוריה בקהאם שיתפה את הסרטון שבעלה פרסם, וכינתה את יום ההולדת שלה כ"לילה הכי טוב בעולם. יום הולדת שמח לי! אני אוהבת את כולם כל כך", והוסיפה את ההאשטאג: SpiceUpYourLife, המתייחס לאחד השירים המפורסמים של הבנות.

 

 

להקת הספייס גירלז הוקמה בשנת 1994, ובמהרה הפכה לאחת מלהקות הפופ הפופולריות ביותר בכל הזמנים.

כמובן שהגולשים התהלבו. "האם זה טיזר לאיחוד חדש? כי אני כאן בשביל זה", "מתי סיבוב הופעות?", "תודה לך דיוויד בקהאם שעשית את עבודתו של אלוהים", כתבו המעריצים. "דיוויד, אתה מנהל המדיה החברתית הכי טוב שיש, תודה על זה", ואחר הוסיף: "הרגע לו כל הפלנטה חיכתה".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE