הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האם ג'יזל בגדה בטום בריידי? השמועות ממשיכות להתפשט
הדוגמנית הברזילאית אישרה לאחרונה שהיא מנהלת מערכת יחסים עם מאמן הג'יו-ג'יטסו שלה, אם כי השמועות על הזוגיות ביניהם רצות כבר תקופה ארוכה

לפני מספר ימים הדוגמנית הברזילאית גיזל בונדשן אישרה רשמית את שהיא מנהלת מערכת יחסים עם מאמן הג'יו-ג'יטסו חואקים ולנטה, ולמעשה איששה את השמועות שרצו כבר כמה שנים.

אבל מאז אתרי הרכילות והרשתות החברתיות חזרו לספקולציות שרצות כבר למעלה משנה, לפיהן ג'יזל בגדה בטום בריידי, לו הייתה נשואה עד אוקטובר 2022.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אחרי כמה ימים של כתבות ותגובות, ג'יזל שברה את שתיקתה ואמרה כי הטענות על בגידה "הן שקריות".

"זה משהו שקורה להרבה נשים, שהן מתויגות כלא נאמנות ומאשימים אותן כשיש להן את האומץ לעזוב מערכת יחסים לא בריאה", אמרה ג'יזל בת ה-43 בראיון ל'ניו יורק טיימס'. "הן צריכות להתמודד עם הקהילה שלהן, עם המשפחה שלהן. כמובן שבשבילי זה קצת יותר רחב".

היא הוסיפה כי "אף אחד לא באמת יודע מה קורה בין שני אנשים, אלא רק שני האנשים שנמצאים במערכת היחסים".

ג'יזל ומאמן אומנויות הלחימה הכירו בדצמבר 2021, אך לפי הדיווחים הם לא התחילו לצאת עד יוני 2023. בפברואר האחרון, לפני ההכרזה הרשמית על מערכת יחסים, מקורב לשניים אמר כי הם "מאוהבים עמוקות".

 

(צילום: BACKGRID)

 

אבל בין לבין, עוד משנת 2022, הם נצפו מבלים זה עם זה, כולל עם הילדים שג'יזל חולקת עם בריידי. הדוגמנית הדגישה כי מדובר בידידות בלבד: "הוא המורה שלנו, והכי חשוב, הוא אדם שאני מעריצה וסומכת עליו. זה טוב שיש סוג כזה של אנרגיה מסביבנו", אמרה במרץ 2023.

אבל מקורב לבריידי, כוכב ה-NFL, אמר לפני כחודש: "אם היא רוצה שאנשים יחשבו שהיא יוצאת עם חואקים רק מאז יוני, אז שיהיה, אבל הם ביחד כבר יותר זמן והם ממש לא לוקחים את זה לאט".

"טום וחואקים לא חברים – אבל חואקים נמצא בסביבת הילדים שלו, אז טום צריך למצוא את הטוב שבו, והוא כן מאמין שהוא בחור טוב".

 

 

 

23% לא
77% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE