הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איומים ישירים על מורים מברוקלין: "תקבלו כדור בראש – היהודים הם האויב של האנושות"
דניאל קמינסקי היא אחת המורות מניו יורק שקיבלה מיילים אנטישמיים מזעזעים שמבטיחים "להשמיד את כל היהודים" עם "כדור בראש". היא שכרה אבטחה פרטית, ואמרה: "אני מאוד מפחדת"

תקרית אנטישמית מכוערת נוספת נרשמה בארצות הברית, כאשר מורים בבית ספר תיכון בברוקלין קיבלו מייל מטריד הקורא להשמת העם היהודי.

דואר אלקטרוני מאיים מכתובת אנונימית בשם killalljewsnow, נשלחה למורה להיסטוריה דניאל קמינסקי ולקולגה נוספת בבית הספר Originals HS בשכונת שיפסהד ביי – וכאמור הייתה מלאה בהתבטאויות אנטישמיות.

"צריך להשמיד את כל היהודים. הדלתות שלהם ייפתח באמצע הלילה, וכדור ייכנס בראש של כל אחד מהם", נכתב במייל, שם קמינסקי הוזכרה בשמה. "לא מגיע ליהודים שום אהדה. הם האויב של האנושות כולה".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המורה להיסטוריה, שסיפרה כי זו לא הפעם הראשונה שהיא מקבלת איומים מזעזעים כאלה, יצרה קשר עם המשטרה במחוז נסאו – שם היא מתגוררת עם בעלה. בגלל האיומים על חייה, קמינסקי שכרה אבטחה פרטית מסביב לשעון.

"אני מאוד מפחדת", אמרה קמינסקי, שציינה כי המשטרה הבטיחה לה שהיא מתייחסת למייל הזה "בחומרה רבה". בהצהרה ל'ניו יורק פוסט', משטרת התפוח הגדול אישרה שהיא בודקת את הנושא.

המייל המחליא הזה מגיע ימים ספורים לאחר דיווחים אחרים על אנטישמיות וגזענות בביה"ס התיכון בשיפסהד ביי, בין היתר כאשר תלמיד הגיע ללימודים עם שפם היטלר וצעק במסדרונות: "מוות לישראל".

אחד התלמידים באותו מוסד לימודים, אמר ל'פוסט' כי התקריות המרגיזות האחרונות מגיעות בסך הכל מ"קומץ ילדים".

קובי נחמן, גבר יהודי בן 52 שבנו בן ה-14 לומד בבית הספר הזה, סיפר כי בנו הוטרד מספר פעמים בגלל דתו.

"יש הרבה גזענות. מאז שהוא הגיע לבית הספר הזה, כל הזמן אומרים לו: 'חמאס, חמאס, חמאס'. הם אמרו לבן שלי שהוא ממזר יהודי".

 ראש העיר אריק אדמס, התייחס לתקריות האחרונות – והפנה אצבע מאשימה לרשתות החברתיות, שם הצעירים רואים הרבה תוכן מלא בשנאה. "צריך להמשיך ולנסות למצוא דרכים לטפל טוב בנושא", אמר.

 

 

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE