הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"ניו יורק היא העיר הבטוחה ביותר בארצות הברית"
למרות גל הפשיעה האלים שמציף את העיר לצד כמות עצומה של מהגרים, ראש עיריית התפוח הגדול, אריק אדמס, חושב שהעיר נמצאת במקום טוב

ראש עיריית ניו יורק ממשיך להאמין שהעיר שלו היא הבטוחה ביותר בארצות הברית – זאת למרות שמשבר המהגרים הכה בעיר.

במהלך אירוע במנהטן, אריק אדמס נשאל על גל הפשיעה ברחבי העיר ובעיקר בטיימס סקוור. ראש העיר לא התרגש וענה בגאווה: "היו לנו 62 מיליון תיירים בשנה שעברה, והמספר ימשיך לעלות השנה. כוחות NYPD נוכחים תמיד".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"הלכתי לטיימס סקוור לפני כמה ימים, ואפשר לראות את הנוכחות שיש שם. המקום בטוח", המשיך אדמס. "אנחנו נמשיך להיות העיר הגדולה והבטוחה ביותר בארצות הברית".

"ואלה שבוחרים באלימות, אין לכם מקום בעיר, לא משנה אם אתם תושבי ניו יורק ותיקים או שאתם חדשים בעיר. אלימות לא מתקבלת כאן", הוסיף.

למרות הטון הבטוח והעיקש, דבריו של אדמס מגיעים ברקע גל פשיעה מדאיג במיוחד. רק ביום חמישי בלילה, מהגר בן 17 נדקר בקטטה קשה ליד השדרה השביעית.

 

(צילום: AP)

 

משטרת ניו יורק תפסה חמישה מהתוקפים, חלקם בני נוער מהגרים, ומחפשים לא פחות מ-16 חשודים נוספים. המתקפה האלימה הזו התרחשה באותו אזור בדיוק בו קבוצה של מהגרים התנפלה על שוטרים ותקפה אותם באכזריות.

בסך הכל שעתיים לאחר הדקירה ביום חמישי, קטטה נוספת פרצה במרחק רחוב אחד מהזירה הראשונה.

מאז אביב 2022, יותר מ-178 אלף מהגרים הגיעו לתפוח הגדול, כאשר 65,000 מהם נמצאים תחת חסותה של העיר. רבים מהמגרים הגיע באוטובוסים מטקסס, כחלק ממבצע שהוציא לפועל המושל גרג אבוט, במטרה להפעיל לחץ על הממשל הפדרלי לשנות את מדיניות הגבול הפתוחה.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE