הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזדמנות לקנות דירה בשכונה האחרונה במרכז תל אביב
מתחם המגורים של GINDI TLV, אחת מחברות הנדל״ן היוקרתיות והאמינות בישראל, כולל 4 מגדלים מפוארים המשקיפים אל שכונה שלמה הכוללת פארק עצום, קאנטרי קלאב, קניון ענק עם שלל מותגים, בתי ספר וגני ילדים. עכשיו, בעזרת המשווקים הרשמיים שלהם בלוס אנג׳לס, מיאמי וניו יורק, ניתן לרכוש דירות אחרונות בפרויקט הנדל״ן הכי מרגש בישראל

כישראלים החיים שנים בארצות הברית אומנם הפכנו אמריקאים לכל דבר, אך ליבנו היה ונשאר ישראלי. כמעט כולנו מגיעים לביקורים במהלך השנה, בקיץ או בחגים ושופכים ערימות של כסף על מלונות, אייר בי אנד בי ומגורים זמניים. רבים מאיתנו מכרו את הנכסים הישנים בישראל עם ההגירה לארצות הברית והיום, במבט לאחור, כולנו מתחרטים על כך. מי חלם לפני עשרים שנה שתל אביב תהפוך לאחת הערים האיכותיות והמגוונות בעולם; עם כלכלה מצליחה, תרבות ענפה וסצנה קולינרית מובילה. בנוסף, תל אביב קיבעה את מעמדה כמטרופוליס עם הזדמנויות עסקיות עצומות וקרקע פוריה ליזמים מכל רחבי העולם. עבור ישראלים ויהודים רבים האפשרות לרכוש נכס בעיר ללא הפסקה היא לא רק החלטה נוסטלגית רגשית של חזרה הביתה, אלא השקעה נדלנית נבונה עם תשואה יפה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ארבעת המגדלים המפוארים של הפרוייקט 

הפרויקט של מגדלי גינדי TLV מציג את השכונה האחרונה במרכז תל אביב. המתחם המפואר שכבר מכור כמעט לגמרי מציע חווית מגורים ברמה שלא נראתה בישראל. נתחיל במיקום השכונה שנמצאת בין 2 האזורים העסקים הכי חזקים בתל אביב. חברת גינדי לקחה על עצמה להפוך את השוק הסינטונאי לרובע אטרקטיבי המשלב בין מגורים, מסחר ותעסוקה. ב-2011 לאחר שהשיגו את כל האישורים הנדרשים, החלה הבניה של מה שיהפוך לקומפלקס מגורים יוקרתי, כזה המאפיין באופן מובהק את סגנון הבניה של חברת גינדי TLV. המרכז המסחרי הוא אזור עסקי מבוקש שנמצא בתנופת בניה מטורפת. המגדלים הסמוכים לפרויקט הפכו בית לחברות ענק, בינהם פייסבוק שחתמו לאחרונה על חוזה לעשרים קומות, אמזון העתיקה את מגוריה למגדל הסמוך יחד עם מיטב החברות הישראליות במשק. מהצד הצפוני כחמש מאוד מטרים מהפרויקט של שכונות גינדי נמצא האזור העסקי המוכר עם עזריאלי, מידטאון, עזריאלי ספירלה, מגדלי הצעירים, וגם הוא נמצא בתנופה גדולה כשעשרות אלפי עובדים צפויים לאכלס את האזור. ישראלים כמו ישראלים אוהבים לגור קרוב לעבודה, ולכן, הביקוש למגורים באזור רק ילך ויגבר בשנים הקרובות. מלבד אפשרות השקעה בנכס נדלני שהולך לעשות קפיצה בערכו, גינדי TLV היא שכונות מגורים עם המיקום הכי טוב בתל אביב, מספר לי בועז הראל, סמנכ״ל המכירות של החברה: ״שרונה נמצא במרחק 150 מטר מאיתנו, תיאטרון הבימה, היכל התרבות ורחוב רוטשילד שוקק החיים עם בתי הקפה והמסעדות הכי שוות נמצאים במרחק 800 מטר מהפרויקט. מרחוב הארבעה תוכל ללכת ברגל לתיאטרון הקאמרי, מוזיאון תל אביב והסינמטק כולם נמצאים קילומטר בודד משם. גם אם קמת בבוקר ובא לך לעשות הליכה בים אתה לא רחוק״. ואכן, מספיק מבט חטוף על המפה כדי לראות שהלוקיישן של גינדי TLV שם אתכם במרכז העניינים. מרחק הליכה מהמסעדות הכי שוות של העיר, בתי קפה, ברים אפלוליים בהם תוכלו לעשות את הדרינק של סוף היום, שבילי אופנים ושדרות ציוריות לאורך עצי פיקוס וגם אפשרות לגלות מקומות
קטנים ונסתרים שרק מקומיים מכירים.

בריכה המשקיפה אל הים התיכון 

מהמתחם יש לכם כאמור גישה מהירה לים, לשדרות רוטשילד או לדיזנגוף סנטר, הכל מבלי להוציא את הרכב מהחניה. בנוסף, לדיירים של מגדלי שלוש וארבע יש גישה לרופטופ המדהים שממוקם בקומה ה-48 במגדל. הדיירים נכנסים לקומה באמצעות לובי נפרד עם שתי מעליות פרטיות שמובילות אותם הישר לרופטופ, מלבד נוף מדהים לחוף הים של תל אביב, הדיירים נהנים מבריכה המשקיפה לים התיכון, חדר כושר, סקיי טראס עם בר משקאות עמוס בכל טוב, סאונה רטובה ויבשה, מקלחות, ספא וחדר טיפולים שמזכיר את בתי המלון ברמות הכי גבוהות. בועז: ״שכונת המגורים של גינדי TLV נמצאת בין 2 תחנות רכבת תת קרקעיות. יש את הקו האדום שכבר פעיל וניתן לנסוע בו ממש כמו בניו יורק. המשמעות, דייר במתחם שלנו שרוצה להגיע לאזור העסקי, קם בבוקר, לוקח את תיק הלפטופ שלו וב- 17 דקות נסיעה בתחתית הוא מגיע לקרית אריה. אותו אדם יכול לקום בבוקר ולהחליט שהוא רוצה לקחת את אישתו לכוס קפה בים, אז תוך 7 דקות ברכבת התחתית הוא מגיע למתחם הרכבת הישן על הים ליד שוק הכרמל. בעתיד יפתח הקו הירוק של רכבת התחתית שיקח את הדיירים שלנו מהמתחם להרצליה פיתוח, ראשון לציון וכדומה. אם התגעגעתם, אז הרכבת הארצית (רכבת ישראל) נמצאת מרחק 500 מטר מאיתנו, ואיתה אתם יכולים להגיע לכל רחבי הארץ״. אורך חיים משפחתי בלב תל אביב.

 

אחד היתרונות של הפרויקט החדש של גינדי הוא השילוב בין יצירת אורך חיים משפחתי בטוח בתוך מרכז העיר הגדולה על כל מה שיש לה להציע. בועז: ״כשאתה מחפש בית וזה לא משנה אם בישראל או בניו יורק זה לא רק מקום שאתה הולך לישון בו, או עוד דירה יפה, אלא זה איפה שהלב שלך נמצא. ישראלים אמריקאים יודעים שבסוף ישראל זה הבית שלנו, זה היכן שהמשפחה מרגישה בטוחה, היכן שהם מרגישים שמחה, קהילה חזקה, חינוך טוב והילדים מרגישים בטוחים לשחק בחוץ בפארק ענק וגני שעשועים. לכל הדיירים שלנו, משפחה או זוג מבוגר, יש את כל היתרונות של מגורים בשכונה בפרברים אבל במרכז תל אביב. יש להם 13 גני ילדים, בית ספר יסודי, קניון רחב ידיים שגדול פי שתיים מקניון רמת אביב; אני מדבר על 33 אלף מטר מרובע עם כל החנויות הכי גדולות וכל המותגים: מהלו יוגה, שאנל, דיור ועוד. כל הדבר הזה שנקרא גינדי TLV זו שכונה בתוך תל אביב, כמו לקחת את אם המושבות עם הקונספט המשפחתי ולמקם אותה במרכז תל אביב״.
 

פרוייקט של 15 שנה: בנית שכונת המגורים האחרונה במרכז תל אביב

החזון של משפחת גינדי TLV החל להתממש ב-2010. נדמה שכבר אז הבינה החברה כיצד תראה העיר בעוד עשור וחצי, ואכן, השכונה משנה את פני העיר בפרויקט העצום שכולל 2,200 יחידות דיור חדשות, כשהמגדל הרביעי והאחרון בפרויקט יאוכלס ב-2025. בשלב הראשון נבנו עשרה בניינים בבניה נמוכה שכוללים 722 יחידות דיור- הם כולם נמכרו ואוכלסו כבר ב-2016. במרכז הפרויקט הוקם פארק עצום (15 אלף מטר מרובע) המהווה את הריאה הירוקה של גינדי TLV, בתוכו מזרקות מים, אגם קטן, פינות ישיבה, שבילי הליכה וריצה ואטרקציות לילדים ומשפחות. בתוך השכונה נבנה בית ספר יסודי ״גבעון״ שכבר הפך לאחד המבוקשים בתל אביב. כמו גם, גני ילדים ומעונות יום לגילאי 0-6. בנוסף, דיירי השכונה נהנים מקאנטרי קלאב עצום (8000 מטר מרובע) שמכיל 3 בריכות שחיה מחוממות, חדר כושר ענק עם מיטב מכשרי האימונים, אולם כדורסל וכל מתקני הספורט שרק חלמתם עליהם. שלב הבניה השני של השכונה המרהיבה החל ב-2014 וכלל בניית 4 מגדלים, עם 50 קומות של דירות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים וקומות פנטהאוז. הבניינים מוקמו בצורת תילתן בזווית אדריכלית המעניקה להם אור טבעי מקסימלי כשכמעט 70 אחוז מכל מגדל פתוח לכיוון הים.
 

שכונת גינדי TLV מורכבת באופיה מחמישים אחוז של ״אמפטי נסטרס״

בועז: ״אנחנו מדברים על זוגות מבוגרים שחיו בפתח תקווה, ברעננה, הרצליה והוד השרון בבתים גדולים עד שהילדים גדלו ועזבו את הקן. פתאום הבית עומד ריק ואין צורך בנכס כל כך גדול. לזוגות האלו אין מחויבות משפחתית, הם רוצים לחיות את החיים ולגור במרכז תל אביב. עכשיו זה הזמן שלהם. לכן, הם מגיעים אלינו, כי כאן יש להם את כל מרכזי התרבות של תל אביב במרחק הליכה: הקאמרי, הבימה, תיאטרון תמונע, רחוב רוטשילד, הם לא צריכים להוציא את האוטו מהחניה. בנוסף, תוכלו למצוא במתחם זוגות צעירים מקצוענים מעולמות ההייטק והטכנולוגיה ומשפחות עם ילדים שרוצים להנות מכל הטוב שיש לתל אביב להציע, אבל באווירה בטוחה ורגועה של הפרברים״.

 

אפליקצית  MY TLV  טכנולוגיה מחברת קהילה

גינדי TLV יצרו לדיירי המתחם אפליקציה מיוחדת המאפשרת תקשורת קלה ופשוטה בכל תחום באורח החיים בשכונה. הם יכולים להתעדכן בשלל הפעילויות המתקיימות במתחם: סדנאות בישול ואפיה, שישי מרקט, שיעורי יוגה ואפילו פודקאסט קהילתי. אפליקציית MY TLV מחברת בין הדיירים ומאפשרת את ההתקשרות מול הקבלן ומול היזם, מסייעת בפעולות מרחוק כמו פתיחת דלת הדירה למנקה כשאתם לא בבית, אבל בעיקר מאפשרת לדיירים לבנות קהילה פעילה. הם יכולים להציע אחד לשני שירותים שונים כמו: בייביסיטר, שיעורי עזר,
טיפולי קוסמטיקה או עריכת דין וראיית חשבון.MY TLV מסייעת באורח חיים חכם ובטוח: אינטרקום דיגיטלי, כניסה לחניה, בנוסף לדורמן ושוער שעובדים 24.7 כל כניסה לבניין עוברת דרך מערכת זיהוי פנים, דייר שלא נמצא במערכת לא יוכל להיכנס. הדיירים שולחים ברקוד או אישור כניסה מהנייד למבקרים ולאורחים. היום, יותר מתמיד אבטחת המתחם עומדת במקום הראשון. בנוסף, המערכת מקושרת לכל המסעדות באזור. ניתן לבצע משלוחי אוכל, לעשות הזמנות מהסופר וקניות מהקניון והמרכזים המסחריים בסביבה עד הבית. בועז: ״אפשר בהחלט לומר ש בגינדי TLV גיבשנו את הקהילה הטכנולוגית הראשונה בישראל. חשוב לנו להיות תמיד צעד אחד קדימה, ועוד לפני שמתעוררת בעיה לייצר את הפתרון. האפליקציה MY TLV משקפת את החזון לייצר שכונה המאופיינת בקהילת דיירים מגובשת, כשאנחנו מקפידים להיות שם עבורם הרבה אחרי קבלת המפתחות. את האג׳נדה הזו אנחנו מיישמים גם באמצעות מכרזים שאנו עורכים באופן רציף - בין יתר לשירותי כביסה, ניקיון, הובלות ושטיפת רכבים.בקרוב גם נפעיל מיזם להשכרת רכבים מחניוני המגדלים, כולל רכבי יוקרה״.
 

מותג נדלני משפחתי עם 50 שנות ותק

חברת הנדלן מגדלי גינדי TLV פועלת בענף הנדל״ן בישראל כבר משנות ה-70. בראש הקבוצה כיום עומד דור ההמשך של המשפחה: האחים מנור וכפיר גינדי והגיס אורי לוי. לשלושתם, כמו לכל הצוות הרחב של גינדי, חזון משותף להוביל את שוק הנדל״ן הישראלי, ליזום ולהקים פרויקטים ייחודיים שמספקים מענה מדויק לצרכי הלקוחות, תוך הקפדה על יושרה מלאה. בשקט והתמדה חברת גינדי חוגגת למעלה מ-50 שנות ותק במהלכם החברה המשפחתית הפכה למובילת החדשנות בישראל כשהיא עוסקת ביזמות, פיתוח, שיווק וניהול פרויקטים למסחר, קניונים, מרכזים מסחריים, מגדלי יוקרה ושכונות מגורים, בהיקפים של אלפי יחידות דיור ומאות אלפי
מ״ר, בארץ ובחו”ל. לבועז הראל, סמנכ״ל המכירות של גינדי, יש וותק של 11 שנים בחברה. הוא הגיע לגינדי TLV לאחר שסיים שירות בדרגת סרן ביחידת דובדבן היוקרתית ונדמה כי הוא מאוהב בנפשות הפועלות. בועז: ״בעלי החברה והמנכ״ל הם אנשים הגונים, ישרים, מדברים תמיד בגובה העיניים. חשוב להם כל הזמן שהאנשים העובדים תחתיהם יהיו שמחים. יש להם תפיסת שירות גבוהה מאוד; בן אדם שקונה אצלם דירה תמיד מקבל שירות ומענה לכל דבר״. ואכן, נסיונה העשיר של קבוצת גינדי ביזמות נדל״ן בא לידי ביטוי במלוא עוצמתו בפרויקט התל אביב שלהם. אין הרבה חברות בישראל שיכולות לקחת על עצמן פרוייקט בסדר גודל כזה.
הפרויקט התל אביבי הוא יחיד מסוגו בארץ והוא משרטט איכות חיים שמתכתבת עם הנוף האורבני של העיר. מתחם המגורים שיצרו הוא כה הטרוגני שמלבד ההישג הנדלני ששינה את מראה העיר הוא גם יצר קהילה חדשה ותוססת.
 
מתגעגעים לישראל או פשוט רוצים לעשות השקעה חכמה? הזדמנות אחרונה לגור בשכונה במרכז תל אביב

כמעט כל ישראלי ויהודי בארצות הברית יאמר לכם שתל אביב היא אחת הערים הכי אהובות עליו. עכשיו ההזדמנות להגשים חלום ולרכוש דירה עם איכויות אמריקאיות בתל אביב קרובה יותר מתמיד. את הפרויקט של גינדי TLV מייצגים בארצות הברית 2 בעלי חברות נדל״ן שבמקור נולדו וגדלו בתל אביב, אך כבר שנים שהם מנהלים חברות מצליחות בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות.  אייל מלמד, 38, הוא ברוקר נדל״ן מוסמך מ-2016 שמתמחה בהשקעות נדל״ן ובתי יוקרה. מלמד הוא בעלי חברת Nadlan In Miami- שבנוסף לקהל הלקוחות האמריקאי, עובד עם הקהילה היהודית והישראלית, ובמרוצת השנים הפך לאחד ממנהיגיה. מלמד סיפר לי: ״תמיד קיבלתי המון הצעות למכור נדל״ן במקומות אחרים בארצות הברית ובישראל אך באופן אוטומטי אמרתי להם לא. זה הרגיש לי כמו מסעדת סושי שיום אחד תתחיל למכור המבורגרים. אבל עם גינדי TLV זה משהו שונה. מדובר בחברה ששמה הולך לפניה בכל מה שקשור ליוקרה ואמינות, ואלו בדיוק הערכים שהחברה שלי משדרת
במיאמי. הצוות בגינדי הוא מהאיכותיים שתוכלו למצוא. ברמה האישית, את בועז אני מכיר מהתקופה שעוד גרתי בקנדה, ידעתי שהוא היה קצין מוערך בדובדבן. הייתה לנו שיחה עם מנכ״ל החברה אבי זמיר, שהוא אלוף במילואים בצה״ל וראש אכ״א לשעבר. בהמשך בועז הזמין אותי ואת הצוות שלי לתל אביב, לבוא, לראות, לחוש ולהרגיש ממש איך זה לגור בפרויקט המדהים שלהם. זו הייתה דירה לדוגמא, נכס יפהפה ומפנק, 140 מטר במרכז תל אביב עם מרפסת גדולה, רוף טופ, שומר, בריכה והכל עלה הציפיות שלנו.״ מלמד, שלא רק גדל בתל אביב אלא גם עבד בה כסוכן נדל״ן בעצמו, יודע להעריך את הלוקיישן המעולה של המתחם: ״בדרך כלל, כשאני בא לביקור בתל אביב, אני לוקח קטנוע כדי להגיע בקלות ממקום למקום. זה הביקור הראשון שלא הייתי צריך שום כלי תחבורה. הכל ממש מתחת לבית. הלכנו לארוחות ערב בכל המסעדות הכי שוות בתל אביב, היינו במסיבות במגדלים ובמרכז שרונה ממש מעבר לפינה, הכל פשוט קרוב ונוח. במהלך השבוע קיבלנו הדרכה מאוד מקצועית מצוות החברה. גינדי TLV זה ממש אוניברסיטה של נדל״ן בישראל. הם רעננו את הזכרון שלי בכל מה שקשור לנדל״ן בישראל. צוות הסוכנים שלי מעולם לא מכר נדל״ן בישראל אז זו הייתה ממש פעם ראשונה עבורם והם למדו המון על משכנתאות, עריכת דין וראיית חשבון של נדל״ן, איך המיסים עובדים ואפילו הביאו לנו מישהו שמתעסק בהעברת כספים בין לאומיים, שעוזר לחסוך כסף לכל מי שרוצה לקנות נדל״ן בישראל מאמריקה. ממש סגרו לנו את כל הפינות, וכיום אנחנו מוכנים לייעץ ולסייע למשקיעים פוטנציאלים״.

 

אייל מלמד 

נינה סבג, בת 38, מתגוררת בברוקלין, ניו יורק, היא המשווקת הבלעדית של הפרויקט גינדי TLV בתפוח הגדול. סבג סיפרה לי על השינויים הדמוגרפים הגדולים בעיר: ״כבר לא כל כך פשוט להיות יהודי בברוקלין. העיר שפעם הייתה בעלת צביון יהודי מובהק השתנתה, והיום נכנסה אליה אוכלוסיה מוסלמית גדולה שקונה בניינים שלמים ובתי דירות. הם לא אוהדים את היהודים והישראלים בעיר ואנחנו בהחלט מרגישים מאוימים״. המציאות מהווה סיבה נוספת לרכישת דירה איכותית בישראל. לא משנה מה יקרה בעולם וכמה שזה נשמע זוהר לגור בניו יורק, ליהודים מקום אחד בעולם בו הם יכולים להרגיש בטוחים, קוראים לו ישראל״, חלקה עימי.
סבג, גדלה כאמור בנחלת יצחק, ממש מול הפרוייקט של גינדי והיא מכירה את האזור כמו את כף ידה. היא בביזנס כמעט 20 שנה וב-2014 פתחה את חברת 5dBoro Realty, שמפעילה כ- 30 סוכנים ברחבי ניו יורק. סבג מדברת על הפרויקט של גינדי בהתלהבות גדולה ומספרת שהוא כל כך אטרקטיבי שאפילו סוכני מכירות לא יהודים ביקשו לעבוד איתה על הפרוייקט: ״גינדי TLV מאוד אהבו אותנו כי אנחנו חברת בוטיק קטנה, הם הבינו שאני מכירה מאוד טוב את תל אביב מצד אחד וגם את האוכלוסייה היהודית והישראלית בניו יורק מצד שני״. נינה: ״במהלך השבוע בו חיינו בדירה לדוגמא ראיתי את הקהילה המדהימה בשכונת של גינדי וזה היה פשוט מרשים. לא ידעתי שצעירים מקצוענים בישראל חיים ברמה כל כך גבוהה. הם פותחים את היום בשבע בבוקר בקאנטרי קלאב המפואר ובבריכות השחיה, והם גרים במתחם, נהנים מכל טוב ומגדלים את הילדים שלהם בסביבה בטוחה, ירוקה ויצירתית. כל כך נהניתי, שאני חוזרת למתחם בביקור הבא שלי בפסח. יש לי ארבעה ילדים, הקטנים יכולים להנות מהקניון, מהג׳ימבורי, מהקאנטרי ומהפארק, והגדולים יכולים לקחת את המטרו ולנסוע בקלות לאן שהם רוצים בתל אביב. אני עד עכשיו לא מאמינה שיש קליטה ברכבת התחתית בארץ, זה ענק, אפילו בניו יורק זה לא תמיד קורה״.

נינה סבג 

 

צוות סוכני הנדל״ן מארצות הברית בביקורם בתל אביב

מלמד: ״כחלק מההדרכה שעשינו בארץ, נינה, אני והצוותים שלנו חווינו את נגישות הפרויקט לכל חלקי תל אביב. נסענו ברכבת התחתית שנמצאת ממש ליד הפרויקט ותוך ארבע תחנות בערך הגענו לחוף ועשינו דרינקים על הים בשקיעה. עוד מעט יפתח גם הקו הנוסף בתחנת קרליבך ליד המגדל הרביעי, שאותו אנחנו מוכרים עכשיו, רמת הגימור של הבניין והדירה גבוהים מאוד. אנחנו רגילים לזה במיאמי אבל בתל אביב זה נדיר, לא מובן מאליו- יש לכל בניין שומר, בריכה מפוארת, חניה פרטית, ביזנס לאונג׳, קניון ומרכז קהילתי, זה ברמה אחרת״. מלמד שיתף על החלום לרכוש דירה בתל אביב גם דרך משפחתו: ״אבא שלי עזב את תל אביב לפני 17 שנה, הוא מכר שם דירה מדהימה ואנחנו יודעים שמאז 2007 המחירים רק עלו ועלו. הוא תמיד אומר לי ׳איך לא קנינו דירה בתל אביב, איך פספסנו את ההזדמנות׳. בכל פעם שהוא מגיע לביקורים בישראל הוא משלם עשרות אלפי שקלים כדי לגור בכל מיני פתרונות דיור זמניים, זה פשוט בזבוז כסף. כל מי שיכול להרשות לעצמו צריך להחזיק דירה בתל אביב כי זה פשוט חלום. בימים אלו גינדי TLV נמצאת במהלך סיום הבניה של המגדל הרביעי והאחרון בשכונה ועתיד להיות מאוכלס בחציון השני של 2025. במגדל שנבנה בשכונה נותרו כ-100 דירות בלבד, על כן, זאת הזדמנות האחרונה לרכוש דירה במרכז תל אביב בשכונת המגורים האחרונות שנבנת במרכז העיר. עבור מי שמכוון ברצינות לרכישת דירה בתל אביב זו הזדמנות חסרת תקדים מפני שגינדי יצאו במבצע ל-20 דירות בהטבה ייחודית של מס רכישה לקונים הראשונים.

לפרטים נוספים: 

מיאמי: אייל- 305.615.9399
ניו יורק: נינה- 917.705.0005

צרו קשר 

 

 

 

 

100% לא
0% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE