הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קניה ווסט בהתפרצות זעם על כתבת TMZ: "את עובדת בשביל השטן"
הראפר התעצבן על השאלה ה"מטומטמת" מצד הכתבת "הלבנה" וחטף לה את הטלפון הנייד איתו היא צילמה אותו. אבל אחרי שלוש דקות של ויכוח, הוא הביא לה הצעה מפתיעה

קניה ווסט התעצבן מאוד על כתבת TMZ וחטף לה את הפלאפון, לאחר שזו הלכה אחריו בעודה מצלמת אותו, ושאלה את הראפר אם הוא "שולט" באשתו ביאנקה סנסורי, זאת על רקע דאגה מתמשכת של מעריצים לשלומה.

"אנשים רוצים לדעת אם לביאנקה יש את הרצון החופשי שלה", שאלה הכתבת את הראפר בן ה-46, שהלך בשדרות הוליווד בלוס אנג'לס כשהיה בדרכו לטקס הכבוד של צ'רלי ווילסון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"יש הרבה אנשים שאומרים שאתה שולט", הוסיפה הכתבת, מה שהרגיז מאוד את ווסט שהסתובב אליה, חטף מהיד שלה את הטלפון הנייד והכניס אותו לכיסו.

בעוד שכל פניו מכוסות במסכה שחורה, הראפר עמד ונאם בפני אותה כתבת במשך כשלוש שעות. "השתגעת?", צעק, "את חושבת שבגלל שאת אישה לבנה, את יכולה לבוא אלי ככה ולשאול אותי שאלות כאלה מטומטמות על אשתי, אם יש לה רצון חופשי? את משוגעת?".

ווסט המשיך: "ולך, יש לך רצון חופשי או שאת עובדת בשביל השטן?", שאל את הכתבת, ודרש ממנה לומר לו את שמה המלא והכתובת.

אחרי שהזדהתה כמלאני, הראפר המשיך לתקוף אותה: "לא שאלת אותי כשלא יכולתי לראות את הילדים שלי, ועכשיו יש לי רק זכות ביקור, ואין לי זכות אפילו לומר משהו על ביה"ס שהם הולכים? לגבי זה יש לך שאלות?".

 

 

הכתבת לא הגיבה יותר מדי, אם כי ביקשה מספר פעמים לקבל את הפלאפון שלה בחזרה, מה שלבסוף קרה.

המפגש הסתיים באופן יותר מוזר ממה שהוא התחיל, כאשר לפתע ווסט שאל את מלאני על המשכורת שלה ואפילו הציע לה עבודה: "אני אשלם לך כפול ממה שמשלמים לך. את רוצה לעבוד אצלי במקום?".

התפרצות הזעם של ווסט הגיעה שעות לאחר דיווחים ב'דיילי מייל', לפיהם הראפר מונע מאשתו להשתמש במדיה החברתית, כדי "להגן" עליה.

"לביאנקה תמיד היו חשבונות מדיה חברתית, והיא הייתה פעילה בהם – עד שהתחתנה עם קניה. היא לא רוצה שיהיה לה את זה כי הוא חושב שיכאב לה אם היא תקרא את הדברים המגעילים שאנשים כותבים".

 

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE