הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רופא השיניים ממיאמי שהסיר פוסטרים של חטופים טוען: "מעשיי פורשו לא נכון"
ד"ר אחמד אלקוסה אמר כי הוא בסך הכל חשש שעלונים כאלה יגרמו לסכסוך בקהילה המקומית שלו, ולטובת הציבור הוא הסיר אותם. הוא פוטר מעבודתו – וכעת מבקש לחזור לשם

רופא שיניים מדרום פלורידה תועד מסיר פוסטרים של החטופים הישראלים בעזה מעמודי רחוב שנתלו על עמודי רחוב במיאמי, פוטר מתפקידו – אבל עכשיו הוא טוען שמעשיו "פורשו לא נכון" וכי הוא ניסה לקדם שלום.

הארגון Stop Antisemitism פרסם סרטון בו ד"ר אחמד אלקוסה ואדם נוסף מורידים עלונים מרחובות מיאמי. כעת הוא מבקש לחזור לתפקידו כרופא שיניים ואומר שהתיעוד חתוך ולכן הוצא מהקשרו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"לצערי, הסרטון בן ארבע השניות הוצא מהקשרו. הכל זה פרשנות שגויה, ואני חושב שזה מאוד עצוב שזה התפרש בצורה לא נכונה", אמר אלקוסה במסיבת עיתונאים ביום חמישי.

"כמו גם הדרך שבה המעסיק שלי לשעבר הציג את זה, שזה מעשה של תמיכה בטרור, זה מאוד הפוך. המעשה היה כדי לקדם שלום, להחליש את המצב שאנחנו נמצאים בו ולוודא שהקהילות שלנו בטוחות".

 

 

אחרי פרסום התיעוד, כאמור, אלקוסה פוטר מתפקידו בחברת רפואת השיניים שבמיאמי, CG Smile. הבעלים, חואן קרלוס איזקוויירדו, מסר: "אמרנו לרופא שאנחנו מפסיקים לעבוד איתו. אני חושב שזה לא בסדר, זה נוגד את העמדה שלנו לגבי המצב כולו".

לטענתו של איזקוויירדו, "מאוחר יותר קיבלתי טלפון מאלקוסה שאמר שהוא רוצה להסביר ולנקות את שמו, אבל אמרתי לו שאני לא רוצה לשמוע את זה".

עו"ד של אלקוסה אמר שהוא ומרשו קיבלו איומי מוות מאז שהסרטון הפך ויראלי. "זה בלתי מתקבל על הדעת", אמר עורך הדין חסן שיבלי, והוסיף: "דעתו הייתה שפוסטרים משני הצדדים עלולים לעורר סכסוך, והוא לא רצה שתהיה הסלמה בקהילה המקומית שלו".

 

12% לא
88% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE