הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
כך נראה משבר הנדל"ן: נכס בקליפורניה נמכר תמורת 64 מיליון דולר פחות
בפעם האחרונה שהבניין בן ארבע הקומות, שהיה פעם בית לחברות טכנולוגיה רבות, נמכר היה בשנת 2019 עבור 86 מיליון דולר. חמש שנים אחר כך, הבניין נרכש עבור 22 מיליון דולר בלבד

נכס בקליפורניה שנמכר בשנת 2019 תמורת 86 מיליון דולר – נרכש לאחרונה על ידי גורם אחר, תמורת 64 מיליון דולר פחות.

הבניין שברחוב Townsend 410 שבסן פרנסיסקו, נרכש עבור 22 מיליון דולר בלבד, כך דווח על ידי SFGATE במה שממחיש כיצד העיר נאבקת על הנדל"ן שלה. לפני כן, בשנת 2013, הנכס נמכר גם כן בסכום גבוה בהרבה, תמורת 49 מיליון דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ארבע הקומות של בניין המשרדים משתרעות על פני כ-7,200 מטר רבוע, ובשנים האחרונות היה בית לחברות טכנולוגיה מקומיות, ואף כונה פעם כ'כפר הסטארט-אפ'.

ואכן, שוק המשרדים של סן פרנסיסקו עוד מתקשה להתאושש מהמכה הקשה של מגפת הקורונה, שכן הסגרים הובילו לשינוי משמעותי באופן העבודה, ורבים המשיכו את המשרות שלהם מהבית.

אבל הבעלים החדש של הנכס שנמכר תמורת 64 מיליון דולר פחות, שומר על אופטימיות ומאמין שהשוק בדרך להתאושש.

"לדעתנו, זו תחילת ההתאוששות של שוק הנדל"ן בסן פנרסיסקו, ו-Townsend 410 מספקת לנו את ההזדמנות לרכוש נכס משרדי מהטובים מסוגו בעלות נמוכה בהרבה ממה שהיה בשנת 2013 ו-2019", אמר אלברט פורה, מנהל בכיר של חברת הנדל"ן New York Life Real Estate Investors.

משקיע נוסף בבניין, נשיא חברת בירדג'טון אקאש שארמה, אמר: "בהתחשב בהיסטוריית ההשקעות שלנו בסן פרנסיסקו, יש לנו הבנה חזקה לגבי מה ימשוך דיירים לשוק, במיוחד לאורך הרחוב זה, ואנו מאמינים שהנכנס הזה מוכן להצליח שוב".

מנגד, ניתוח של CBRE לא מציג מגמה חיובית כפי שפורה רואה. על פי המסמך האחרון שפורסם, זה היה "הרבעון השביעי ברציפות של הפסדים".

 

 

 

8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE